گاما نتورک اینترنشنال

بررسی راههای موفقیت برای رسیدن به زندگی ایده آل و معرفی یکی از بهترینها

گاما نتورک اینترنشنال

بررسی راههای موفقیت برای رسیدن به زندگی ایده آل و معرفی یکی از بهترینها

چرا گاما بهترین است(۲)

خوب در بحث اول چند مورد از برگ برنده های گاما رو اسم بردیم و در این بخش به مسائل مهم تر گاما اشاره میکنیم

۱- ما در گاما چیزی به نام مالباخته نداریم   یعنی اگه یک نفر وارد سیستم بشه و بعد از ۶ ماه نتونه کار کنه شرکت ۶۵ ٪ پول را به شخص پرداخت خواهد کرد که در آینده برای کارگزارانی که نتوانند کارکنند و ورودی بگیرند بسیار بسیار عالی است .

۲- پورسانتها در گاما به صورت ON LINE بوده و ما میتوانیم بعد از مرتب کردن استپ بلافاصله پورسانت رو برداشت کنیم . به نظر شما چطوره نمیخواد مثل کوئست ۲۰ روز صبر کنیم تا پورسانت واریز بشه به کوئست اکونت

۳- CHANGE DOLLAR  تو گاما ما هیچ ضرری برای تبدیل دلار به ریال نمیکنیم که هیچ خیلی هم در آینده به نفعمون خواهد بود . گاما نتورک برای خرید ایکارت از خود شرکت پاداشی رو در نظر گرفته که با خرید ار ۱۳۰ دلار مبلغ ۱.۵ دلار به ما اشانتیون میده که در حقیقت ۱٪ کل پورسانتهای ما خواهد بود و از اینجا که ما برای پورسانتهای زیاد نتورک و گاما رو شروع کردیم در آینده به مبلغ قابل توجهی دست پیدا خواهیم کرد .

۴-CONVERT TO CASH   یعنی ما محصولمون رو میتونیم به خود گاما بفروشیم . چطوره ! به نظر من عالی ترین کاریه که میشه انجام داد همینه که ما برای محصولاتمون و فروشش هیچ مشکلی نخواهیم داشت که برای محصول اول ۹۵٪ پول رو به ما برمیگردونه و برای محصول دوم و سوم هم ۶۵٪ که البته قرار یک شرکت نتورک از فروش محصولات پورسانتهای ما رو پرداخت کنه اگه قرار بود که همه محصولات رو به قیمت ۹۵٪ از ما CONVERT کنه که خوب متضرر میشد .

۵- پست رویال  که با تمام نقاط دنیا کار میکنه و با هیچ کشوری مشکل نداره . پس محصولات ما با اطمینان ۱۰۰٪ به ما تحویل داده می شود و از این بابت هم هیچ مشکلی نداریم !!! که اگه هم محصولات وارد کشور نشه فورا از گزینه شماره ۴ (CONVERT TO CASH)استفاده کرده و محصول رو به خود شرکت میفروشیم .

۶-عمرا که این یکی از بهترین مواردی هست که میشه با اطمینان کار کرد و اونم پورسانت تک باله  یا RBC که خوب بیشتر باید براتون توضیح بدم . یعنی اگه یک دست شما رشد کرد در صورت عدم تعادل هم ما میتونیم پورسانت دریافت کنیم ! چطور به نظر میرسه .

خوب دوستان فکر کنم همین ۶ تا برگ برنده برای انتخاب گاما کافی باشه . ضمن اینکه هنوز مواردی برای گفتن دارم . منتظر نظرات سازنده شما دوستان هستم .

به امید موفقیت شما دوستان در هر نقطه از کره خاکی مارا با نظرات خودتان یاری نمائید .

موفق باشید .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد